FANDOM

Son Gohan (孫悟飯, Songohan) tamén chamado Son Gohanda na dobraxe galega ou simplemente Gohan, é un dos principais personaxes das sagas de Dragon Ball Z e Dragon Ball GT. É un mestizo de Saiyan e humano. É o primeiro fillo de Son Goku e Chichi e o irmán máis vello de Son Goten. Ten unha filla chamada Pan.

Visión Global Editar

Personalidade Editar

Son Gohan é un rapaz moi intelixente xa que na infancia a súa nai o facia estudar, Son Gohan a mostrado na serie que ten o maior potencial, o cal adoita liberar cando se enfada.

Aspecto Editar

Gohan idades DBZ

Distintas aparencias de neno ata rapaz

Son Gohan cambia drasticamente a súa aparencia ao longo dos acontecementos de Dragon Ball Z.

Historia Editar

Saga dos Saiyans Editar

Cando Son Gohan é neno, vai á Kame House co seu pai Son Goku, onde coñece a Krilin, Bulma e a Mutenroshi, Son Gohan presentase ante eles. Despois duns intres, chega Raditz que comeza a contarlles que é o irmán de Son Goku o cal é un Saiyan e o seu verdadeiro nome é Kakarot tamén que foi enviado á terra para conquistala xa que non había nela xente moi forte, cando Raditz se da conta de que Kakarot non cumpriu o seu obxectivo colle a Son Gohan e dille a Son Goku que se non mata a cen persoas para o dia seguinte o seu fillo vaino pagar, cando Raditz chega á súa nave espacial pecha a Son Gohan dentro e este comeza a chorar mentres que o seu nivel de poder aumenta ata 710 deixando impresionado a Raditz. Despois Son Goku e Piccolo chegan ao lugar. Son Gohan ve que Raditz golpea fortemente ao seu pai, enfadase e incrementa o seu nivel de poder ata 1307 unidades, entón deixa seriamente ferido a Raditz, logo Son Goku morre xunto ao seu irmán e este dille que dous saiyans máis chegarian no prazo dun ano, despois Piccolo ao ver o poder de Son Gohan lévao con el para iniciar o seu adestramento.

Formación xunto a Piccolo Editar

Piccolo deixa a Son Gohan só durante 6 meses para que aprenda a coidar de si mesmo, na primeira noite, Son Gohan convertese en Ōzaru ao ver a lúa e Piccolo vese forzado a destruíla, tras os 6 meses Piccolo volve para continuar adestrando a Son Gohan.