Fandom

Wikia Bola do Dragón

Frixer

5páxinas
neste wiki
Adicione uma página
Comentarios0 Compartilhar
Frixer (フ リ ー ザ, Furīza),tamén coñecido como Frialdade ou Freezer (oficialmente morreu o ano 764 e 779) é unha das principais Trade Organization alieníxena Interplanetary xunto co seu irmán máis vello, máis frías, e secreto, o seu pai Rei Frío, é responsable da morte dos pais de Son Gokúh, pai e maior parte da súa carreira de Vejiita, os Guerreiros o Espazo.Por todas estas razóns e máis, é considerado o emblema vilán Bola do Dragón e arquiinimigo o Son Gokúh.

Visión Global Editar

Etimoloxia Editar

Nome do Frixer é un xogo de palabras da palabra, Freezer en galego medios "conxelador".Curiosamente todo Demos Xeadas teñen nomes asociados co arrefriado.

Creació e Aparenca Editar

Segundo Akira Toriyama, Frixer está inspirado por como un monstro que imaxinaba cando neno. Segundo Daizenshuu, Freezer inspirado polo segundo editor de Toriyama Kondo Yuu.

Conxelador é o primeiro villano importante na fase da vida adulta Son Gokúh coa capacidade de transformarse en varias fases. Isto serve para, como foi confirmado Vexiita na serie, para manter estabilizado seu gran poder que é incapaz de controlar. A forma final do Frixer e, polo tanto, a súa forma real, é o máis forte dos catro aparicións asumiu o Vila da serie, cos últimos tres colectores de seu gran poder. formas o Frixer parecen xirar en torno a conceptos occidentais (como na súa terceira forma que se asemella a un xenomorfo) e Oriental (desde a súa segunda forma vagamente reminiscente dun Oni).

Segundo unha entrevista co Shonen Jump para Toriyama, tornouse a cuarta forma de Frixer menor inofensivo porque Toriyama quería ir contra a esperanza de que persoas poderosas son sempre máis fortes e máis grandes, para ir contar unha historia simple e pouco convencional.

Personalidade Editar

Frixer e moi frio e arrogante, sempre lle gustou facer dano aos demais e haceros sufrir hasta a sua morte, e tamen e moi orgulloso aunque tamen inseguro como cando destruyo a la gran maioria dos guerreros do espazo por medo al Super Guerreiro.

Frixer é un ser que goza a morte eo sufrimento dos outros. Sádica e cruel por natureza, prefire a ferir súas vítimas antes de matalos para a satisfacción completa. Combinado coa súa personalidade sádica, Frixer tamén é moi arrogante, sarcástico e intelixente, especialmente cando se trata de Vegeta como alguén un corte de pelo malo, algo disciplina militar e covardía, ou cando destruíu o Planeta Vejiita, dicindo que era "bonito" ver os "fogos artificiais".

A pesar da súa frialdade e numerosas observacións por outros personaxes que non se preocupa ninguén, pero a si mesmo, Frixer mostra respecto polo seu pai, o Rei Frío, o que implica que non están ameazados pola súa familia.

Con todo, este aspecto non é absoluto, xa que mesmo despois de que se introduciu ao Rei Frío, frialdade aínda chamado o máis poderoso do seu tempo a ser, a pesar de outros personaxes son superiores a el en forza, e mesmo admite O seu pai era capaz de causar moita dor na súa forma final.

Aínda que moitas veces non sorprendeu, Frixer tende a reaccionar a situacións moi uniforme, e é realmente obrigado a usar todo o seu poder cando a situación comezou a fuxir como cando Son Gokúh Super Guerreiro leva nos momentos finais da batalla o Namek.

Frixer ten gran orgullo nas súas habilidades, e moitas veces aproveita a oportunidade para mostrar a eles (por exemplo, usar os consellos nalgunhas loitas, matar os inimigos a modo, etc.). Ironicamente, a pesar do poder e arrogancia do Frixer, ás veces, mostra unha actitude paranoica. Como proba, el destruíu o planeta Vegeta simplemente debido á crecente mito da existencia dun Super Guerreiro, pero é cando pregunta sobre este rexeita-se completamente a crer nun.

Frixer usa un xeito educada de falar, sendo un máis difícil falar da maior parte do outro estilo viláns. A pesar destas características, é moi insensible, case ao punto de ser unha máquina como na natureza. Frixer tende a ver que a maioría dos problemas e situacións de forma intelectual, ao contrario de algo que implica a vida ou morte (en gran parte por mor do seu inmenso poder que o fai crer que pode facilmente gañar calquera en forma vello, se escolle). Isto lévao a subestimar seus inimigos, o que deu lugar a súa derrota final. Como un narcisista, el tende a ser moi confiado en ambas as súas habilidades eo seu pensamento, e reacciona violentamente ás críticas.

A Historia Editar

Comezo Editar

Non se sabe en que ano Freezer nacido, pero as súas datas de existencia, polo menos, o ano 731. Frixer naceu como o fillo do Rei Frío. Sábese tamén que tiña un irmán chamado neveira. Frixer por veces, adestrou co seu pai, que parecía "diversión".

Finalmente, Frixer e seu irmán converteuse en líderes da Organización Mundial do Comercio Interplanetary (OMC), aínda que o seu verdadeiro líder estaba frío, secretaría deixou a presenza do seu pai.

Alianza cos Guerreiros o Espazo (Saiyanesés) Editar

Inicio do Alliance Editar

No 731, Frixer viaxou o Planeta Vejiita, onde se atopou co Rei Vexeta e formaron unha alianza na que, a cambio de tecnoloxía,Guerreiros o Espazo traballo planeta natal para os planetas conquistadoras OIC para frialdade.

Con todo, os Guerreros o Espazo converteuse en moito máis forte despois de cada batalla por mor das características da súa especie, aumentando o medo en Frixer no ano 735, non é un negocio tan grande.

Xenocidio Editar

O ano de 737, Frixer tivo seu matón Zarbon e Dodoria, que serviu como un gardacostas. Un día, frialdade e Zarbon estaban falando sobre os Saiyans, que estaban facendo unha unidade de elite do exército do OIC; Zarbon suxeriu ao emperador que facer algo para curar, que aceptou Frixer, o envío de exterminar todos os créditos ao Guerreros o Espazo que están fóra do planeta Vejiita

Frixer e Dodoria enviou escuadrón de élite ea carne planeta, coa misión de matar un dos escuadróns fortes Saiyajins o conxunto Bardack, que sufriu coa ausencia do seu líder. Con todo, Bardack chegou tarde, así como a morte do seu compañeiro e amigo Toma, Dodoria e os seus secuaces reapareceu. Ao parecer, o único sobrevivente da loita foi Dodoria, mais Bardock sobreviviu, volvendo ao Planeta Vejiita, e dixo traizón outro os Guerreros o Espazo do Frixer, mais non creu nel.

Furioso, Bardack entrou na órbita do Planeta Vejiita, e loitou con varios dos soldados da OIC no seu camiño para a nave espacial do emperador; Mentres tanto, outros Guerreros o Espazo liderados polo Rei Vexeta estaban loitando soldados Frixer. Tendo mataron moitos membros das tropas da OIC, Frixer fun persoalmente e matou o Rei Vexeta cun único golpe (o enfrontamento só ocorre no anime. Este feito foi omitido na manga).

Tras matar, Frixer enviou Zarbon abrir a porta exterior indirectamente dicindo a seus seguidores que ía enfrontar co Guerrero o Espazo rebelde emperador montado súa cadeira flotante e coñece-lo. Bardack dixo que ía cambiar o seu destino eo do seu pobo, e intentou matar Frixer co seu mellor técnica, pero iso non foi problema para el, que disolveu o ataque nunha supernova e xogou na Planeta Vejiita. A Supernova desintegrou Bardack (no especial "Episodio do Bardack" é transportado de volta no tempo e dá orixe á lenda do SSJ) e centos de soldados da OIC, e Vegeta planeta coa maioría da raza Saiyans. Frixer ri histericamente cando viu a explosión, e logo fuxiu no seu explosión buque gozar das súas "fogos artificiais".

Os únicos sobreviventes do xenocidio que se seguiron estaban traballando para Frixer, Raditz, Nappa, e os fillos do rei, Tarble e Vexeta. Frixer creado unha historia que ocultou a verdade sobre os acontecementos no planeta Vegeta, esta versión foi a de que un meteorito destruíu o planeta, e os Guerreros o Espazo mortos polo desastre.

Planeta Namek-sei Editar

Frixer é introducido por primeira vez na historia, vinte e catro anos despois, cando scouter espía de Vexeta durante a súa chegada na Terra e ao facelo, el fica sabendo da existencia das esferas do dragón no planeta Namek-sei.Planear a obtención dun desexo de inmortalidade, Namek-sei Frixer atinxe seus compañeiros por un longo tempo e as súas dúas grandes matón poderosos, Zarbon e Dodoria, a fin de obter as Bólas do Dragón Namekianas.Tras Cui, Dodoria e Zarbon son mortos a mans Vegeta, que tiñan traizoado Frixer para recoller os elementos lendarios para os seus propios fins, a Forza Ginyu é convocada polo Freezer para recuperar as bolas do dragón e neutralizar o Saiyan renegado, por o que ía garantir a vitoria, pero fai cando Goku alcanza o planeta Namek e combatelos los ata que finalmente derrota-los todos

Mentres a buscar o segredo para desvelar o poder das Bólas do Dragón de Namek, Freeza chega na casa do Gran Patriarca e é confrontado por Prego, o máis forte dos guerreiros Namekians. Freezer terriblemente torturado cravo para forzalo a revelar o contrasinal das esferas do dragón (e no momento preciso de gurú morte baixo a tensión da tortura freezer) freezer, logo acaba deixando o morrer despois de descubrir que a loita era unha distracción para darlle o suficiente Dende indo revelar a clave secreta para Kuririn e Gohan cando toman o período esferas do dragón. Freezer, enfurecido por erro, aínda en busca de heroes só para descubrir que Porunga, o dragón de Namek desaparece debido á morte do Patriarca. Determinado a facer pagar as súas vidas que arruinaron seus plans de facer inmortal, Freezer decide loitar persoa e inicialmente confrontado cunha Vegeta moito máis forte, que agora é capaz de superar Freezer na súa primeira forma, sen a súa armadura protectora.

Superado por Vegeta, Freezer revela a súa segunda forma, permitindo que a derrota Vegeta e Krillin ferir gravemente, cruzando cun dos seus cornos, deixándoo en agonía. Gohan responde con furia incrible e segue a bater Freezer con socos, patadas e unha presa de explosións ki. Freezer, a continuación, tentar matalo, pero Kuririn, con curadoria de Dende lanza Kienzan a cola, cortando unha parte dela. Freezer persegue Krillin tan divertido e se vira para os outros cando freezer decide consumido. Afortunadamente, Piccolo se xunta a batalla, superando lixeiramente o poder de Freezer agora, grazas á fusión que deu prego.

Ansioso para demostrar aínda máis o seu poder contra Piccolo, frialdade transforma de novo, rápido derrota Piccolo cunha choiva de morte Rays. Gohan fica irritado novo e dispara un retornando que elusiva Freezer enorme onda de ki. Piccolo protexe Gohan desencadeando unha explosión de Ki, desviándose a fóra. Freezer observa o crecente poder de Gohan, e descobre que é un Saiyan, pero dubida que Vegeta é o seu pai (aínda cre que só Raditz, Nappa e Vegeta escapou da destrución do planeta Vegeta) e finalmente revela a súa verdadeira forma salientando que pretendía dar aos seus inimigos o "pracer" de ver antes de morrer, o anime, el promete mostrar un "terror" que o inferno.

Freezer para entender que Dende era quen curado Krillin, asasinou ao lume súas costas, deixando o comisario heroes. Vegeta anunciouse que o lendario Super Saiyan e loitou conxelador, pero o Saiyan aínda estaba lonxe de Freezer superar e pasou a puni-lo despois Vegeta perdeu a esperanza. Cando Freezer estaba a piques de matar Vegeta, Goku chega recén campo de batalla curado, preparado para loitar con conxelador. Vegeta, Goku crendo que finalmente facer un provocacións Super Saiyan, frialdade, ata que o seu corazón é perforado polo raio mortal del. Freezer, orgulloso das súas realizacións pasadas, sorrí antes de enviar o raio da morte a través do corazón do príncipe Saiyan. Á beira da morte, Vegeta é capaz de dicir a verdade por tras Goku xenocidio causado pola Saiyan carreira conxelador, pedíndolle para vingarse en nome de todos os soldados mortos. Cando Vegeta remata o seu chamamento Goku finalmente morre. Goku, entristecidos pola morte de Vegeta, enterra-lo e pregunta do seu orgullo para acabar con Freezer.

Goku e Freezer, loita, Freezer entende que o seu adversario é o fillo de Saiyan que el se oposto anos antes. Goku e Freezer amarre por un tempo (o último, aínda admitindo que Goku é a primeira persoa que non os pais que causaron dor na súa verdadeira forma) ata Freezer decide tomar en serio e di que, con 50% da súa enerxía , podería derrotar Goku. Freezer, logo aumenta 50% da súa potencia máxima e bate facilmente Goku. Totalmente incapaz de manter a loita, Goku tenta usar a súa x10 Kaioken durante esta batalla, pero conxelador moito dano empregando metade da súa potencia máxima. Goku tenta usar unha x20 Kaioken e Kamehameha, pero sen os resultados significativos desde a explosión espalla facilmente Freezer con 50% da súa enerxía despois de deixar o Kamehameha afirma que se non fose defendido morrera.

Despois de levar outra malleira, gravemente ferido Goku tenta crear un pedindo sistema de enerxía xigante Genkidama solares Namek como un último recurso. Piccolo é capaz de distraer o tempo suficiente tirano mesmo Gohan e Krillin perturbador, entón Goku eventualmente prexudicar Freezer usando esta técnica.

Crendo Freezer está morto, necesitan tempo para relaxarse, e non se dan conta que Frialdade xurdira desde cráter da explosión gravemente ferido e parte da súa cola cortada. En represalia, mortalmente feridas Piccolo e Kuririn mata (semellante á forma como Vegeta matou Cui). (No manga, Piccolo Freezer intencionalmente tirar, mentres que no anime, Goku Freezer tirar e, a continuación, Piccolo empurrou para fóra do camiño e levou o ataque no seu lugar.) A ira de Goku é tan grande que freezer se fai o que máis teme: a Super Saiyan.

Goku sendo transformado, amosa unha clara superioridade sobre el, pero como a loita avanza, o poder do 50% Freezer claramente revelar menos adecuado contra Super Saiyan; ata algúns dos ataques mortais contra Goku son facilmente cancelada. Frustrados e desesperados para a superioridade do seu inimigo, Freezer crea unha explosión de Ki e xoga o núcleo do planeta, comezando unha reacción en cadea que destruiría Namek en cinco minutos (Goku revela inmediatamente despois Freezer por medo a morrer tamén mantivo o seu poder á esfera mortal foi un éxito completo e matalo se non explotar o planeta directamente).

Freezer salto de 70% da súa forza e, a continuación, o 100% do seu poder. Neste punto, Freezer lanza un terrible ataque contra o Súper Guerreiro Son Gokúh, que non esperaba tal poder.

Con todo, Son Gokúh entende que despois de sufrir moito dano no seu estado de 50%, o corpo Frixer non sería capaz de xestionar o seu poder de 100% por un longo tempo. Goku e Freeza transformada co 100% da súa cara forza e finalmente, despois dunha longa batalla, a batalla Súper Guerreiro ten baixo o seu control, ofrecendo un golpe final importante para Frixer.

A medida que o poder de Freezer é un gran desgaste para el, Goku decide deixar de loitar, dicindo que sería inútil seguir, entón Freezer perde forza rapidamente e ademais Goku xa humillado abondo Emperador. Tamén mencionou que sempre Freezer loitando, estaba sendo corroída polo medo de ver unha moito máis forte que el e aínda peor adversario, ese opoñente era un Saiyajin. Humillado por tales palabras, Conxelador rexeita a desistir da loita, Goku ataca con dous discos de enerxía que foron capaces de parar con iso. Goku evitar ataques e Freezer distraeu tempo suficiente para ser cortado polo seu propio ataque.

Só adheriu á vida, pero desesperada para sobrevivir, Freezer ironicamente orar por misericordia, Goku que lle recrimina que todos os mortos, aínda que eles suplicaron polas súas vidas e nunca tivo pena deles.

orgullo Freezer rexeita a deixar de ser golpeado e salvado por un Saiyan e lanza un ataque con toda a súa enerxía para Goku. Pero el dispara unha ki ataque máis forte, aparentemente mata Freezer e devasta o que sobrou del no proceso. En relación a eventos reais, ao parecer, rematou o reinado de Freezer na galaxia. Ata o momento, o elemento de narrativa, este acabou co carácter que conxelador, no inicio da serie.

Morte do Frixer Editar

Sen o coñecemento Goku e os outros, Freezer non foi morto en Namek. corpo conxelador estaba flotando nos cascallos do planeta, mantendo a empresa só para as súas ideas sobre a forma na que o conquistador do universo fora completamente derrotado por un Saiyajin. O seu pai, Rei Cold comandou equipos de procura na zona, non crendo que o seu fillo fora destruído por unha cousa pequena como un planeta de explosión. O que se atopou en Freezer foi rescatado e reconstruído con actualizacións cibernéticos, deixando o cheo de cicatrices e amargo. Sabendo que era máis forte que antes, Freezer pensou en vingarse de quen o derrotou en Namek.

Freezer atinxe o chan antes de Goku (a pesar das súas intencións insalubres en relación a terra e todos os que viven alí, freezer observou que é un bo planeta no primeiro display) Tras freezer envía os seus soldados para atopar e matar a todos os seus habitantes con Freezer interesados ​​en matar os amigos da súa resposta inimigo. Con todo, o seu exército foi facilmente derrotado por un neno que aparece nese momento. Freezer descarta seus inimigos como un neno insolente, pero que o neno era insolente Trunks, frialdade fai outro intento de matar, pero sobrevive, Trunks di que Goku non é o único Super Saiyan, entón Trunks transfórmase, facendo xa máis tirano pesadelo real.

Estupefacto, Freezer por varios esforzos diferentes para matar Saiyan, cada un dos cales é facilmente rexeitada (só no anime. Orixinalmente a manga, Trunks non perde tempo e matar Frialdade tras un único ataque). A continuación, cree unha supernova dez veces maior que o utilizado en Namek e intenta matar Trunks; pai e fillo sorpresa que un ataque de lume da nada, nós dous Dodge e Trunks Frialdade usa a distracción para corte-la en anacos e se desintegrar.

Tras a súa morte Editar

Tras a súa morte, Freezer fai moitas aparicións no resto da serie. O seu primeiro papel (e máis importante) asociouse con móbil e causar problemas no inferno, xunto co Rei Frío e membros mortos da Forza Ginyu. Freezer e Rei Cold foron os únicos viláns nesa escena; Freezer Paikuhan nocauteado cun único soco na cara, logo bate Rei Cold cunha cotovelada no estómago. A continuación, os sete foron encerrados nunha cela de prisión. Esta foi unha das raras veces vemos frialdade e Cell (dous dos tres viláns principais da serie) conversando entre si.

Freezer tamén apareceu Goku asistir a loita con Kid Buu xunto a outro grupo de viláns derrotados na serie. Cando vin gañador Freezer contra Kid Buu Goku través Genkidama, el di: "Por que non estou sorprendido?".

In Hell Editar

En Dragon Ball GT, el equipos enriba con móbil para actuar como unha distracción para Goku mentres unha horda de viláns escapar do inferno. Freezer crea unha trampa Goku no outro mundo, pero, aínda aliado con móbil, é finalmente derrotado e permanece no inferno.

Eles loitan moi ben contra Goku, case ao punto onde eles estaban na mesma páxina moito antes de Dr. Myu poñer o proxecto en movemento. O seu odio compartido cara Goku eo feito de que móbil (Freezer ten células no seu corpo) Freezer sabía o que fixo, fixo case formar unha especie de amizade.

Filmés Editar

Veces mencionado o Filmés Editar

El é mencionado na película explota Paragus loito, e na película Batalla máis grande do mundo está a piques de comezar, que Turles di que comer o froito do poder, pode derrotalo. Como mencionado no OVA Hey! Goku e os seus amigos volven cando Tarble conta a Z guerreiros Abo Kado e teñen o mesmo poder que Freezer. Na película A Batalla dos Bills Deuses no seu templo asistir a batalla entre el e Goku. Na mesma película, el menciona que as contas xa sabía Freezer.

No Episodio do Bardack Editar

Durante o especial, Freezer reflexiona sobre o crecente poder dos Saiyans ata Zarbon informa o seu xefe para eliminar Bardock eo seu equipo. Ao final, Freezer desafiado por Bardock, que sobreviviu ao ataque no planeta Dodoria Mente e quere vinganza pola morte da súa tripulación. Bardock desencadea un ataque no Freezer ki, que fixo unha enorme bóla de enerxía e absorbe o ataque de Bardock. Freezer, a continuación, envía o ataque directamente ao núcleo do planeta Vegeta, eliminando a maioría da raza Saiyan e moitos dos seus propios seguidores.

En Mellores rivais Editar

Freezer aparece só no inicio da película, que é idéntica á escena a finais de Bardock: O Pai de Goku, no que destruíu o planeta Vegeta. Neveira de reloxos-lo da súa nave espacial e reprende seu irmán por non ver a nave espacial na que Goku viaxa a terra. Tras este é mencionado varias veces por varios caracteres.

En O renacemento da fusión! Son Gokúh e Vexeta Editar

Cando Janemba aparece, o morto reviviu e todos eles escapar da terra, baixo o mando do conxelador. Freezer confronta Son Gohan-Da e Videl e Gohan-Da inmediatamente recoñecido como fillo de Gokúh. Ao decidir que o neno debe pagar por "os pecados do seu pai," Freezer envía o seu exército de viláns (Zarbon, Jeice, Burter, Bojack, Paragus, neveira, Recoome, Salza, etc.) para atacar a parella, pero Gohan-Da acerta un zócolo no estómago e xoga fóra con un tiro de enerxía no intestino. Rapidamente, os outros viláns intentando escapar de ver o seu enorme poder, pero máis tarde foron derrotados.

Bola do Dragón Z Gaiden: O plan para exterminar os Guerreiros o Espazo Editar

O plan tamén aparece no OVA para erradicar Saiyajins. No freezer parece ser levantada dalgunha forma, con el e viláns pasados ​​máis fríos, Turles e Slug atacando Goku e os seus amigos. Xa que quedou claro que estes son só guerreiro-pantasma creado para distraer os heroes, con todo, freezer e outras pantasmas guerreiros foron derrotados.

Bola do Dragón Z: A Resurrección de F Editar

Despois dun tempo de paz na Terra, dous ex-membros da Organización Mundial do Comercio interplanetaria chamado Sorbet e Tagoma chegar á Terra e usar as Dragon Balls para resucitar o seu antigo Freezer Head, reaviva cortado en anacos, e os seus seguidores poñelas nunha cámara de avivamento para rexenerar, mentres ela cura, el comeza a recordar a súa derrota Goku e Trunks Futuro. Sendo totalmente recuperado dixo que Goku se fixo tan forte que foi capaz de matar Majin Buu, Freezer revela que ten un gran poder oculto e se adestrar durante 4 meses podería derrotar Goku e os seus amigos.

Freezer Despois de ir a atacar a Terra co seu gran exército e afronta os Z guerreiros e revela que ten unha nova transformación.

Vendo que os seus soldados non puido controlar a Z guerreiros mata todos eles (salvo Sorbet) e deixa fóra de acción Gohan. Freezer está a piques de seguir destruíndo cando Goku e Vexeta, pero Goku loita xusta. Despois dalgúns golpes Freezer é derrotado e vendo que non pode gañar as transformacións Saiyan Goku e ataca. Goku e mantivo unha loita xusta e Goku Freezer parabéns por ser capaz de loitar en pé de igualdade, pero iso é tolo, porque goku é correspondente non convertirase. Despois dun tempo, o Saiyan decide acabar coa batalla (por Wiss non paraba de dicir se xa acabou) e Goku se transforma nun Super Saiyan Base de Deus e algúns golpes Freezer follas no chan, derrotado. Goku volve ao seu estado normal e rematará frialdade, cando o anel lóstrego Sorbet no peito de Goku, deixándoo á mercé de conxelador, que chega sopra sen parar aproveitando as Saiyans é aínda. Naquela época, Vegeta chega e entreter Freezer, mentres cura Kuririn Goku, que para recuperar di que vai acabar coa batalla, pero Vegeta fica irritado dicindo que é responsable. Freezer usa a distracción e ataca Vegeta cunha explosión, pero o Saiyan desvía un golpe era Sorbet, que morre tras a recepción. Vegeta remata con Freezer e deixa-lo ferido no chan, e así como estaba preparado para matar vantaxe Frialdade estar no chan para utilizar o balón Mortal para destruír o núcleo do planeta e, polo tanto, a todos os que viven nel . Wiss e Bills (que sobreviviu) obter Goku gardar os seus amigos (excepto Vegeta) e Wiss decide volver tres minutos atrás no tempo, así como Vegeta ía matar Freezer. Freezer comeza a preparar o seu ataque, pero axiña se pulverizado por un Kamehameha Goku, que conta Vegeta iso e explicar por que eu sinto falta del, sendo este o fin do conxelador.lt:Fryzas

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou